New York, family reunion, december 2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Leever - WaarBenJij.nu New York, family reunion, december 2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Leever - WaarBenJij.nu

New York, family reunion, december 2015

Door: It's me

Blijf op de hoogte en volg Peter

08 December 2015 | Verenigde Staten, New York

Donderdag, vertrek naar schiphol, vliegen met KL 641 om 13.25 uur. Aankomst om 15.30 locAl time. Eten bij saragina.

Met uber taxi naar apartment.

Vrijdag

Zaterdag
Opnieuw de stad in. Met de ferry naar staten island. Ground zero. gegeten

Zondag
Hardgelopen en ina en anniek naar macy's. Anniek koopt een tas

Maandag naar Annieks campus met trein. Grand central bekeken. Gegeten bij bellas in tarrytown. Op bezoek bij brandweer

Dinsdag brood gehaald bij Conrad. Een lange wandeling langs typisch Amerikaanse taferelen. Veel kleine winkeltjes waarin iedereen poogt in zn eigen onderhoud te voorzien. 's Middags met Ina via de A train naar Manhattan. We stappen haltes te ver uit en moeten met devsubway terug. Grappig op de heenreis krijgen we een spontaan optreden in de Subway van John met zn gitaar. Super. Halverwege central park stappen we uit en lopen via het park terug naar de stad. Onderwijl de squirrels voerend. Na een bak koffie en thee zoeken we Sports Authority op, een grote sportzaak, maar kopen niks. Vervolgens naar Macy op 34th street. Ina wil een tas en op vraag wat ik van die afgeprijsde Calvin Klein tas vind, antwoord ik, een beetje groot. Fout natuurlijk want twijfel slaat toe en een uur later staan we besluiteloos en zonder tas buiten. Via 8th avenue gaan we naar de subway en met de A train weer naar Utica en ooh wat is het druk in de stad en subway. Bij Daddy green nemen we een 16 inch pizza mee die groot genoeg is voor ons drieen. Netflix aan thuis en niks doen. Ina gaat nog even met Niels naar Kelly Food, de avondwinkel.